שירות מוקד רואה

מערכת אבטחה לבית או לעסק היא תנאי סף הכרחי לצורך שמירה על רכוש, חיי אדם ומעל הכל הרגשת ביטחון מתמדת. זה אולי לא דבר שהכרחי בבתים שאין בהם רכוש שיקר עבור הבעלים אבל אם חיים בבית פרטי שטומן בחובו דברים בעלי ערך, אם מחזיקים עסק שיש בו ציוד יקר או מידע מאובטח בעל ערך או אם חיים באזור שנוטה לפריצות וגניבות בהחלט כדאי לשקול התקנת מערכת אבטחה מעולה שמחוברת לשירותי מוקד שמירה וביטחון המבטיחים הגנה תמידית על השטח והרכוש.

שירותי מוקד אבטחה

חיבור למוקד אבטחה או מוקד שמירה הוא אולי האלמנט החשוב ביותר במערכת אבטחה. אמנם חשוב לא פחות להתקין מצלמות אבטחה איכותיות ואמינות במיקומים המדויקים שידעו לשדר למוקד בכל עת מה קורה בשטח אבל בלי שתוכן השידור מנוטר באופן עקבי ורציף אפשר בקלות להגיע למצב של פספוסים ואז כל הטרחה המאמץ וההשקעה יורדים לטמיון.

מוקד רואה

מערכת אבטחה מתקדמת מצוינת צריכה שיהיה לה מוקד רואה. תוכנת מוקד רואה היא תוכנה שמתחברת למצלמות שמותקנות בשטח. מוקד רואה נמצא בתקשורת דו כיוונית בכל עת ומתריע מיידית על כל שיבוש או ניתוק של מצלמות, דבר שגורמים מסוכנים מרבים לבצע על מנת שלא יוכלו לנטר את פעילותם הפלילית. תקשורת דו כיוונית בתוך מערכת אבטחה משמעה תקשורת מאובטחת בין מערכות האבטחה והצפייה השונות לבין המוקד המבצעי שמבצע בקה וניטור על המערכות 24/7.

בחירת מוקד שמירה ואבטחה

מוקד שמירה אם כן הוא אלמנט קריטי בתוך מערכת האבטחה של הבית או העסק. כדאי מאד לבדוק את המאפיינים של המוקד. מי הם אנשי המקצוע שיושבים שם? מהי הכשרתם? מה פרוטוקול הפעילות בעת חירום? אם למשל נמצאה חברה המספקת שירותים זולים מאד ומציעה מוצרי אבטחה טובים כדי על אחת כמה וכמה לוודא שהמחיר הזול הוא לא פונקציה של מאפיינים לא מספקים של מוקד השמירה והאבטחה.

אמון99 היא החברה הוותיקה והמנוסה בארץ לאבטחת בתים ועסקים. מוקדי השמירה והסיור שלנו מורכבים מאנשי מקצוע מעולים שנבחנו בקפידה טרם הגיוס והוכשרו בעזרת תהליך מקיף ויסודי על מנת לוודא שאתם תוכלו לישון בשקט. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על המוקד שלנו באתר ונשמח לייעץ ולסייע בטלפון *2858.

כל הסיבות לתת בנו אמון, צרו עמנו קשר עוד היום

*2858

    מבין לקוחותינו: