כספות כאמצעי מיגון לבית

כספות כאמצעי מיגון לבית

כספות ביתיות הן אמצעי מיגון יעיל ונגיש. בשנים האחרונות הן זוכות ליותר ויותר ביקוש ולא כי הפכנו לפרנואידים פחדנים אלא משום שהבנו כי תמורת סכום סמלי בהחלט אפשר לרכוש כספת איכותית שתשרת אותנו נאמנה כל החיים. כספת זה המקום הבטוח ביותר לשמור בו חפצים יקרי ערך או מסמכים חשובים, הרחק מעיניים זרות ומידיים לא רצויות. כספת זה משהו שיאפשר לנו לישון בלילה בשקט וביום לצאת מהבית ללא חשש. אך זה בתנאי שנרכוש כספת באמת איכותית שתתאים לצורך הספציפי שלנו.

כספות ביתיות – למי זה מתאים?

מבחר הכספות העומד היום לרשותנו בחנויות הוא עשיר ומגוון. הן מגיעות בשלל צורות, גדלים, סוגים ואיכויות. המחירים של כספות לא יקרים כך שאין ספק כי כל בית יכול לפרגן לעצמו את אמצעי המיגון המעולה הזה. אין סיבה לוותר על הביטחון לסמוך על המזל. למעשה, לכל מי שמחזיק בביתו נשק, תכשיטים יקרים, חפצי אומנות, ניירות ערך, ציוד מיוחד וכל דבר אחר בעל ערך כספי, רגשי או משפחתי – כספת תבטיח ראש שקט.

כספות ביתיות – מה היתרונות?

לכספת ביתית יש המון יתרונות, בזכותם היא הפכה היום לפריט הכרחי בכל בית:

ביטון ושקט נפשי – גם כשאנחנו נמצאים בתוך הבית וגם כשאנו נמצאים מחוץ לבית
הגנה מפני גנבים – למנוע גניבת חפצים יקרים ורגישים
הגנה מפני מפגעים סביבתיים – במקרה של הצפה, שרפה או רעידת אדמה
מבחר רב של דגמים, סוגים, גדלים ומותגים – כל אחד יכול בקלות למצוא את מה שמתאים לו
מחירים נגישים לכל כיס – תמורת כמה מאות שקלים מקבלים שקט וביטחון
כספות ביתיות – כיצד בוחרים?
בדומה לכל מוצר או שירות שאנו רוכשים, גם רכישת כספת לבית אמורה להיות רכישה מושכלת. קודם כל עורכים סקר שוק כדי לראות מה היצרנים והמשווקים מציעים לנו. לאחר מכן מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לסוג הכספת המתאימה לנו ביותר, בהתאם לתקציב ובהתאם למטרה. יש מי שיסתפק בכספת קיר קטנה ורגילה, יש מי שיצטרך כספת אלקטרונית דיגיטלית ויש מי שהיה מוכן לשלם על כספת משוריינת כבדה בעלת עובי דופן של שתי שכבות פלדה.