איך בוחרים מערכת אזעקה לבית?

איך בוחרים מערכת אזעקה לבית?


מערכת אזעקה לבית הפכה בשנים האחרונות לצורך חיוני. לא רק הרכוש היקר הנמצא בבית, אלא גם בני המשפחה, שעלולים להיות חשופים לפגיעה על ידי פורצים שנכנסו כי קיוו למצוא משהו בעל ערך, אך היתקלות מקרית שלהם עם בני הבית עלולה להסתיים באופן לא נעים.
גם אם מערכת האזעקה שתתקינו לא תמנע מהפורץ להיכנס אליכם הביתה, היא בהחלט עשויה להרתיע אותו ולסייע לכם לסיים את אירוע במינימום נזק ואף לתפוס אותו לאחר מעשה.
אז איך בוחרים את המערכת המתאימה לבית שלכם?
לפניכם מדריך קצר:

סוגי מערכות אזעקה לבית

מערכות אזעקה שונות נבדלות אחת מהשנייה במגוון היצרנים השונים, המחירים השונים, סוגי הרכיבים השונים, הפונקציות השונות, אליהן מתאימה כל מערכת אזעקה בפני עצמה.
אך שני הסוגים העיקריים שחשוב להכיר ולהבחין ביניהם הם מערכת אזעקה קווית לעומת מערכת אזעקה אלחוטית. אז מהם המאפיינים העיקריים של כל אחת ממערכות אלה?

  • מערכת אזעקה קווית מופעלת בין היתר בעזרת חוטי תקשורת המותקנים בקירות הבית ודרכם מתחברים הרכיבים השונים של המערכת. לצורך התקנה של מערכת כזו, עדיף לתכנן מראש – בעת בניית הבית ולא לאחר מכן, כדי להימנע מהתקנה הכוללת חציבה בקירות ועלויות גבוהות.
  • מערכת אזעקה אלחוטית – מותקנת ללא קווי תקשורת ואין צורך להעביר כבלים בתוך קירות הבית. התקנת מערכת אלחוטית היא קלה וזולה יותר ואפשר לנייד אותה בקלות – אם החלטתם לשנות את עיצוב הבית, או אפילו לעבור דירה. יחד עם זאת, מחירה גבוה במידה רבה ממערכת אזעקה קווית ויש להחליף סוללות בפרקי זמן מוגדרים, מפני שהמערכת אינה מחוברת לחשמל.

חברות יצרניות מובילות של מערכות אזעקה בארץ ובעולם שאנחנו במוקד אמון 99 עובדים ומתקינים אותן: פימא, וויסוניק, ריסקו, פארדוקס .

שיקולים נוספים בבחירת אזעקה לבית?

לאחר הבחירה המרכזית בין מערכת אלחוטית לקווית, יש כמה פרמטרים נוספים שיכוונו אתכם לבחירה המתאימה לכם ביותר:

  1. מיקום המערכת – אזעקה עם גלאים חיצוניים תפעל אם מישהו מנסה להיכנס לבית וייתכן שתוכל גם להרתיע את הפורץ, אם בחרתם להתקין גלאים במקום בולט וגלוי. מערכת היקפית, הפועלת בתוך הבית ומחוץ לבית – תעניק לכם את כל היתרונות.
  2. סוגי הגלאים – גלאים המשולבים במערכת האזעקה יכולים להיות גלויים, או סמויים, חיצוניים (ועמידים לתנאי מזג אויר משתנים), או פנימיים, גלאים המופעלים ע”י שינוי בטמפרטורה, או ע”י תנועה, או על ידי רעש ועוד.
  3. אזעקה עם מצב שבת – מאפשרת לקבוע מראש את הזמנים בהם המערכת מופעלת.
  4. כרטיס SMS המאפשר משלוח הודעת טקסט לנייד עם הפעלת אחד הגלאים.
  5. הרחבה של המערכת לאזורים נוספים בבית ובחצר
  6. בחרו מערכת אזעקה מיצרן מוכר ואמין, שיש לו המלצות ממתקינים רבים ומלקוחות מרוצים.
  7. בחרו מתקינים שיש להם הצלחות מוכחות, לקוחות מרוצים והמלצות מקיר לקיר. רצוי למצוא מתקינים שמספקים גם שירותי מוקד יחד עם התקנת האזעקה.
  8. מחיר – הוא תמיד שיקול משמעותי, אבל בחירה של אזעקה איכותית עושה את כל ההבדל בין מערכת שבאמת פועלת לבין מערכת שמפעילה אזעקות שווא ומפסיקה לעבוד דווקא כשבאמת מגיע פורץ. בנוסף, תוכלו למצוא מתקינים שיש להם אפשרות לתת לכם תנאי תשלום נוחים, בשילוב שירותים משתלמים נוספים.

להישאר ממוקדים במה שחשוב

תחום המיגון והאזעקות מספק פיתוחים וחידושים כל הזמן וקל מאוד להתפתות ולבחור מוצר זול, שנראה מרשים ומשתלם ואז לגלות שהמוצר אינו איכותי, אינו מתאים לצרכים שלכם ושהתקנתם אותו בצורה לא נכונה.
בחירת חברה, שתלווה אתכם לאורך כל הדרך – החל מבחירת המערכת המתאימה לכם וכלה בליווי והשגחה צמודים, אחריות על רכיבי המערכת ומוקד שפועל 24 שעות, היא הבחירה המשמעותית ביותר שתעשו עבור המשפחה והבית שלכם.
חברת מוקד אמון 99 תשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, לספק לכם ייעוץ וליווי, מגובים במוקד הפועל 24 שעות ביממה – כדי להגן עליכם תמיד.
עם 37 שנות ניסיון, ואלפי בתים שהם לקוחות קבועים וותיקים, יש לנו את כל הידע והניסיון המקצועי הדרושים, כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

צרו איתנו קשר לקבלת יעוץ והצעה משתלמת עוד היום.