אזעקה לבית פרטי – מערכות מתקדמות תוצרת מוקד אמון

אזעקה לבית פרטי – מערכות מתקדמות


מערכת אזעקה לבית פרטי היא אמצעי הגנה אלקטרוני שמותקן לצורך מניעה והרתעה כנגד פריצות. במידה וקרתה פריצה מערכת אזעקה לבית יודעת לדווח מידית בזמן אמת למוקד שמחובר למערכת ובכך היא יוזמת את תהליך התגובה המידי שעתיד לטפל באירוע. כיצד בנויה המערכת ומה חשוב כאשר מתקינים מערכות אזעקה לבית פרטי? על כך יפורט בקצרה במאמר הבא.

אזעקה לבית – איך זה עובד?

אזעקות לבית הן מערכת אלקטרונית שמחוברת לחיישנים. ישנן מערכות המבוססות על חוטים פיזיים שעוברים בתוך הבית בגלוי לצד חוטים שעוברים באופן סמוי בתוך מערכת האינסטלציה למשל. מערכות מתקדמות יותר עובדות באופן אל חוטי בתדרים המותאמים אליהן במיוחד. המערכת עובדת בעזרת גלאים.

מערכת אזעקה לבית פרטי – סוגי גלאים

גלאים שמחוברים אל מערכות אזעקה לבית פרטי נבדלים בטכנולוגיות השונות. ישנם למשל גלאי נפח שמתריעים נוכח המצאות גוף זר בשטח ובהתאם לנפחו. גלאי הנפח הוא מצוין למשל ביכולת שלו לנטרל החוצה גופים זרים שלא מאיימים על הבית כמו חרקים או חיות מחמד. כך נמנעות התראות שווא. סוג אחר הוא גלאי אקוסטי. הגלאי האקוסטי ידוע להתריע בהתאם לחיישנים שעובדים על גלי קול. הגלאי האקוסטי יתריע מיידית אם היה ניפוץ של שמשה או תזוזת חלונות אגרסיבית מהרגיל. ישנו גלאי הווילון. הוא מותקן מעל החלון וכלפי מטה ויודע להתריע אם הייתה תנועה כנגד אלומתו. גלאי זעזועים יושב בדרך כלל על משטח פיזי על מנת שיוכל להתריע אם המשטח חווה זעזוע. זהו אמצעי הגנה מצוין לכספות למשל. במקרים אחרים מתקינים אותו בקירות. אמצעי נוסף להגנה על כספות הוא גלאי הכספות הייעודי. זהו גלאי חכם שמותקן בפנים הכספת ויודע להתריע על כל שינוי פיזי שקורה בכספת. ישנו גם גלאי המגנט שיודע להתריע על פתיחה של דלתות פנים וחוץ הבית. אלו הם הגלאים היעילים והנפוצים ביותר בשוק.

בחירה של מערכת אזעקה לבית ושל ספק המפעיל אותה ומעניק את השירות עבורה זו בחירה מהותית. זהו לא עוד חפץ שקונים לבית כדי שיעמוד לראווה אלא שירות שיכול להציל רכוש וגם חיים. כדאי לקבל את השירות הזה מהטובים ביותר. עם ניסיון של למעלה משלושים וחמש שנים, אנחנו באמון99 סמוכים ובטוחים שנדע להגן עליכם, על רכושכם ועל בני ביתכם באופן האמין והמקצועי ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא עוד בנושא מערכות אזעקה לבית ולהיעזר בנו  לכל שאלה בטלפון *2858.

אזעקה לבית